dinsdag 27 mei 2014

Waar sta ik nu

Waar stond je?
Aan het begin van het onderzoek had ik geen idee wat ik wilde gaan doen. Ik heb maar een beetje dingen opgezocht op pinterest en ben gaan tekenen. Maar ik was nog niet ergens mee bezig. Ik wilde eerst zo veel mogelijk dingen uit proberen. Nadat ik een beetje had getekend ging ik schilderen. Ik tekende overgangen van bijv. donker naar licht, en daar wilde ik overheen gaan schilderen. Dit was niet echt een succes, dus na iets van 3 lessen besloot ik weer om iets anders te gaan doen. Ik ging kijken wat ik echt tof vond, en dat was om haar te tekenen. Ik tekende wat na en deed maar wat. Toen heb ik een keer een tekening gemaakt met pen. Dit vond ik super leuk om te doen en ben hier mee doorgegaan.

Waar sta je nu?
 Ik ontdekte dat ik nog specifieker wilde tekenen. Ik heb besloten om nu alleen vlechten te tekenen. Ik teken nu alleen nog maar vlechten met pen. Dit doe ik regelmatig alleen ik vergeet nog wel om al mijn werk op mijn blog te zetten.

Waar wil je naar toe? En hoe ga je jezelf presenteren op het Mheenevent?
Op het Mheenevent hoop ik dat ik veel tekeningen heb om te laten zien waar ik ook echt wat bij kan vertellen. Daarom ga ik nu zoveel mogelijk proberen te tekenen. Ik vergeet dat nu ook steeds maar dat moet ik wel vaker gaan doen! Het publiek moet zien dat ik erg mijn best heb gedaan, en ik wil ze laten weten dat het best moeilijk is om je eigen keuze te maken als er zoveel keus is. Kunst is namelijk zoveel. Daarom kijk ik ook vaak op pinterest. Ik vind het vooral leuk om daar op te kijken. Zo kom ik ook aan nieuwe ideeën en dingen om te tekenen. Ook wil ik laten zien dat je door schaduwen een tekening veel mooier kan maken.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten