dinsdag 3 juni 2014

Blogs van andere kunstenaars

Ik heb naar 2 blogs gekenen. Eén van de vlogs was van egbert dommering. Ik vond het heel moeilijk om de blogs te vinden. Maar toen ik eenmaal een blog gevonden had, had ik wel meteen een hele goede. Dommering houd zijn blog goed bij en hij verteld veel. Alhoewel, hij verteld wel heel veel. Hij verteld ook best wel veel onnodige informatie. Maar ik snap dat je als echte kunstliefhebber het een geweldig blog kan vinden. Dat is het namelijk ook wel. Hij verteld over veel verschillende onderwerpen en dat vind ik wel goed. Hij verteld ook vooral over andermans werk wat hij heeft gezien in musea of bij tentoonstellingen. Ik ben er nogniet helemaal achter of hij nou zelf ook een kunstenaar is of alleen een kunstliefhebber. Hij is soms ook niet helemaal duidelijk met wat hij bedoeld. Dat is wel vervelend. Maar verder vind ik het een gaaf blog en neem ik het zeker als een voorbeeld. Hij plaatst namelijk echt regelmatig iets. En dat mis ik nog wel bij sommige blogs.

-wordt nog uitgebreid met meer blogs-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten