woensdag 25 juni 2014

Mheenevent

Bij het mheenevent hadden alle klassen de kans om te laten zien wat ze hebben gemaakt in de afgelopen lessen.

'S middags gingen we alles klaar zetten. Ik heb al mijn tekeningen symetrisch opgehangen met mijn statement in het midden.  Ik was er tevreden over.
De avond van het mheenevent vond ik erg leuk. Ik vond het ook leuk om te zien wat andere mensen allemaal gemaakt hadden. Ook vond ik het erg leuk om af en toe te kijken bij de muziek klas. Ze deden het allemaal erg goed. Ik kreeg ook een paar complimentjes van mensen die kwamen kijken. Dat vond ik echt super tof. De blogs in het midden zagen er ook gaaf uit. Ik vond het alleen een beetje onnodig want niemand keek er naar. Verder heb ik het wel erg leuk gehad en ben ik blij dat mijn cijfer omhoog is gegaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten